Envelo Bank, tak będzie się nazywał skierowany na zupełnie nowych klientów bank, otwierany pod skrzydłami Banku Pocztowego. Dotychczas spośród 1,5 mln osób korzystających z usług tej instytucji finansowej, tylko ok. 135 tysięcy dokonywało transakcji za pomocą Internetu. Nowa marka będzie zatem skierowana do młodszego pokolenia, które nie korzysta regularnie z punktów obsługi usytuowanych na poczcie lub w placówkach własnych.
Tym, co ma wyróżnić bank spośród innych, które po prostu działają tradycyjnie i przez Internet, ma być szeroka, zintegrowana oferta, która trafi do młodych ludzi. Według zapowiedzi możemy więc spodziewać się np. połączenia z usługą kurierską i preferencyjnych cen, a także korzyści przy opłacaniu faktur i rachunków.
Jak podkreśla prezes Banku Pocztowego Szymon Midera „Tworzymy bank, który aktywnie będzie komunikował się z klientem”.
Źr. zdjęcia: fotolia.pl
Piotr Kępa
Strona gobrokers.pl wykorzystuje pliki cookies do prawidłowego działania, aby oferować funkcje społecznościowe, analizować ruch na stronie i prowadzić działania marketingowe. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies?</br> Więcej
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.